Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pracownik w dziale obsługi klienta
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/23/0323
OBOWIĄZKI:
.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Wołomin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 839 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aktywne od: wczoraj

Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania konieczne:...

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie / Warszawa

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Aktywne od: wczoraj

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...