Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik regionalnego działu wsparcia klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0396
OBOWIĄZKI:
Pierwsza linia odpowiedzi w obsłudze potrzeb dystrybutora produktów Herbalife, skuteczne zarządzanie wszystkimi interakcjami i zapewnienie pozytywnego wyniku w każdym przypadku dla dystrybutora produktów Herbalife. Przestrzeganie celów usługowych/biznesowych. Komunikacja werbalna i pisemna z dystrybutorami. Ambasador marki Herbalife zgodnie z wartościami korporacyjnymi i celami regionu EMEA.Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
Wymagania inne:
Wysoka zdolność do coachingu, edukacji i pozytywnego wpływania na członków, doskonałe umiejętności interpersonalne, wniesienie pozytywnego wkładu do zespołu, klientów wewnętrznych i członków, szybkie uczenie się z doświadczeniem w zarządzaniu zmianą.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 934 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie