poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Miejsce pracy: Katowice
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
  • Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca
  • Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (B1)
  • Umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności
  • Dobrej znajomości MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • Biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Co możemy Ci zaoferować?
  • Miłą atmosferę pracy
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
  • Terminową wypłatę świadczeń
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej
Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją:

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: "ogólne rozporządzenie o ochronie danych") informujemy, że dane osobowe kandydatów do pracy w spółce "Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna" (dalej: PKP S.A.) z siedzibą w Warszawie, kod 02-305, Al. Jerozolimskie 142A, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rejestracji kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres 2 lat od daty ich wpłynięcia do PKP S.A. Kandydaci aplikując na stanowisko, proszeni są o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w PKP S.A. zawartą na stronie http://pkpsa.pl/pkpsa/kariera-w-pkp-sa/informacja-.html

PKP S.A. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikując na niniejsze stanowisko wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w Twoich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

małopolskie / Kraków

Delta Controls Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe...