P.W. CENTROSTAL -WROCŁAW S.A.

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy do naszego Oddziału w Głogowie pracownika do działu Sprzedaży na stanowisko:


Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym
Miejsce pracy: Głogów
Nr ref.: NTG
Zadania:
  • obsługa klientów biznesowych i indywidualnych
  • nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami
  • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
  • monitorowanie rynku
Wymagania:
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • silna motywacja, zaangażowanie oraz orientacja na osiąganie celów,
  • prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do wyjazdów służbowych,
Oferujemy:
  • stabilną pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, ( praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach)
  • pakiet socjalny, ( m.in. karty multisport , bony świąteczne, ośrodek wypoczynkowy dla pracowników z rodzinami nad jeziorem, imprezy integracyjne, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, paczki mikołajowe dla dzieci)
  • szkolenia, rozwój zawodowy
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Odpowiedzi na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, czy chat. Praca wg procedur. Wsparcie zespołowe przy skomplikowanych zgłoszeniach. Zaawansowana umiejętność obsługi komputera. Biegłość...