DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik - obsługa projektu specjalistycznego

(Rzeszów)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (min. 120) w oparciu o umowę zlecenie;
  • przyjazne środowisko pracy;
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
W naszym zespole na co dzień:
  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych;
  • wykonujesz połączenia do klientów z wykonaniem dyspozycji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną i dokładną;
  • możesz zaangażować się w zadania w zakresie co najmniej 120 godzin w miesiącu;
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52

T-Mobile Polska

Aktywne od: wczoraj

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...