Znaczący, polski producent i importer materiałów budowlanych.


Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Kosakowo

Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta związana z procesem realizacji reklamacji
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich weryfikacja
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w celu usunięcia reklamacji
  • Analiza przyczyn niezgodności wyrobów na etapie produkcji/dostawy
  • Archiwizacja dokumentów
Nasze wymagania
  • Wykształcenie : min. średnie techniczne
  • Doświadczenie w branży budowlanej w zakresie reklamacji
  • Wiedza techniczna na temat płytek ceramicznych - mile widziana
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office a w szczególności Microsoft Excel
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra organizacji pracy
  • Umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów
  • Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole
Prosimy o załączenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Reklamacji

zachodniopomorskie / Koszalin

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: dzisiaj

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...

Specjalista ds. Reklamacji

śląskie / Katowice

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: wczoraj

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...

Specjalista ds. Reklamacji

pomorskie / Gdańsk

AGATA Spółka Akcyjna

Aktywne od: wczoraj

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz...