Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Hutnicza 8

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć dołącz do naszego Zespołu!

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
  • prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
  • prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
  • stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • rejestracja i obsługa reklamacji klientów
  • rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO

 Nasze oczekiwania:

  • entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
  • wykształcenie minimum zawodowe
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
  • dokładność i rzetelność
  • mile widziana aktualna książeczka Sanepidowska

Mamy Ci do zaoferowania 

  • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie zawsze na czas
  • system premiowy
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
  • zniżki na zakupy w MAKRO
  • dofinansowanie do posiłków
  • okazjonalne bony towarowe
  • karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus)
  • parking pracowniczy
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • nagrody za polecenia pracowników
  • możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-12

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie...

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Grupa Pascal

Aktywne od: 2025-03-12

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy...

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2025-03-11

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen...