Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole

Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta
  • prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary
  • prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu
  • stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • rejestracja i obsługa reklamacji klientów
  • rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO

Nasze oczekiwania:

  • entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
  • wykształcenie minimum zawodowe
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
  • dokładność i rzetelność
  • mile widziana aktualna książeczka Sanepidu

 Mamy Ci do zaoferowania:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
  • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Asystent ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja...

Administrator ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Administrowanie skrzynkami pocztowymi i systemem zarządzania dokumentami, Obsługa zapytań interesariuszy i członków planu, Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, Nadzorowanie...

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Grupa Pascal

Aktywne od: wczoraj

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy...