Ogłoszenie numer: 9628735, z dnia 2025-03-29

Klient portalu Praca.pl

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry)
  • Umiejętność budowania relacji z klientami
  • Angielski na poziomie podstawowym
  • Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów
  • Techniki sprzedaży
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Benefity zdrowotne
  • Stałe zatrudnienie z samodzielnością działania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

mazowieckie / Warszawa

Asian Automotive Distribution Center

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części zamiennych Obsługa zamówień części zamiennych i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Starogard Gdański

POLPHARMA S.A.

Aktywne od: wczoraj

Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista Obsługi Klienta

wielkopolskie / Kościan

GRUPA PZU

Aktywne od: wczoraj

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum...