Szkoła językowa z największą siecią oddziałów w Polsce, zajmująca się od 1994 roku indywidualnym nauczaniem języków obcych oraz świadcząca profesjonalne usługi dla firm w zakresie organizacji  zbiorowych i indywidualnych kursów językowych  w związku z dynamicznym rozwojem
poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Łódź


JEŚLI:

  • jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną
  • sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet)
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech
  • nie boisz się pracy i wyzwań
  • jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
     

 

CO PROPONUJEMY:

  • umowę zlecenia, umowę o pracę lub B2B
  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • atrakcyjny system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2

Polenergia Fotowoltaika S.A.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi...

Specjalista ds. Wynajmu

dolnośląskie / Wrocław, lotnisko

SIXT Rent a Car

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie...

Specjalista ds. Wynajmu

pomorskie / Gdańsk, lotnisko

SIXT Rent a Car

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie...