TOYOTA W&J WIŚNIEWSKI poszukuje do swojego zespołu pracownika na poniżej przedstawione stanowisko.

Autoryzowana Stacja Dealerska Toyota W&J Wiśniewski - Istniejemy od 1976 roku, a od 1992 roku jesteśmy Autoryzowanym Dealerem Toyota Motor Poland. Posiadamy zintegrowany system zarządzania środowiskiem zgodny z normą ISO 14001 : 2004 co oznacza, że firma nasza spełnia najwyższe standardy w zakresie dbałości o ochronę środowiska.

Prowadzimy kompleksową obsługę Klienta w zakresie sprzedaży samochodów nowych i używanych, wynajmu długoterminowego dla firm, autoryzowanego serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego, ubezpieczeń.

Oferujemy atrakcyjne formy finansowania zakupu samochodów (Toyota Bank Polska S.A., Toyota Leasing Polska Sp. z o.o). Przy zakupie nowej Toyoty istnieje możliwość zostawienia w rozliczeniu starego samochodu.

Pracownik Działu Contact Center
Miejsce pracy: Mościska
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów ze zgłoszeń internetowych,
  • Kontakt po serwisowy,
  • Wysyłanie wiadomości przypominających o umówionej wizycie,
  • Wykonywanie kampanii,
  • Retencja klientów,
  • Wykonywanie działań marketingowych,
  • Umawianie na wizyty serwisowe.
Oczekujemy:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Podstawowa wiedza z zakresu motoryzacji,
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Pozytywne nastawienie i chęć do uczenia się nowych rzeczy.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju,
  • Dofinansowanie pakietu medycznego,
  • Dofinansowanie pakietu sportowego,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Praca w wewnętrznej bazie klientów,
  • Kontakt z klientem główne telefoniczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą....

Customer Advisor with English

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Training starts 17th of March. Work 5 days a week on 8.5 hours shift ( including 1 hour break) schedule between Mon-Fri 7:00-19:00, Sat-Sun 9:00-18:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna z terenu Polski Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie...