Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
  • Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
  • Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
  • Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
  • Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej
  • Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy  :)
  • Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
  • Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
  • Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
  • Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
  • Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi
  • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
  • Praca zdalna z domu
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
  • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

wielkopolskie / Piła

Kolorama

Aktywne od: dzisiaj

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: bieżące wsparcie klientów zagranicznych, nadzorowanie złożonych zamówień, współpraca z innymi działami firmy, Szukamy osoby, która: dobrze...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i...

Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...