MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Praktyka absolwencka


Wynagrodzenie brutto:

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi klienta

śląskie / Orzesze

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Aktywne od: dzisiaj

Branża budowlana-ogrodzeniaProwadzenie biura, obsługa klienta, doradztwo, sprzedaż asortymentu, obsługa ksy fiskalnej.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE...

Pracownik obsługi klienta

lubuskie / Nowe Żabno

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli

Aktywne od: wczoraj

Projektowanie układu mebli, obsługa zamówień, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, współpraca z koordynatorem. I zmiana w godz. 6.00-14.00 lub 7.00-15.00 Wymagania konieczne: Język: niemiecki, w mowie...

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

małopolskie / Niepołomice, k. Krakowa

DEKRA Praca Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda...