MPiPS - PGP
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: PSZ-ZOPS/50280984
OBOWIĄZKI:
1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności orazbazy usług rozwojowych 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8.Zapewnienie ciągłości pracy systemów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy z komputerem.
Uprawnienia: komunikacji interpersolnalnej
Uprawnienia: zaangażowanie
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Praktyka absolwencka
Wynagrodzenie brutto:
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: MPiPS - PGP