Grupa Makurat to najlepsi specjaliści, doskonali fachowcy, a także najwyższe standardy.
Pracownik biurowy Contact Center
Miejsce pracy: Gdańsk
Twój zakres obowiązków:
- obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat, social media)
- kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie, przedstawienia oferty, poinformowania o aktualnym statusie naprawy
- rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami
- obsługa systemów CRM
- współpraca z różnymi działami firmy
Nasze wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań
- wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość
- umiejętność aktywnego słuchania, swoboda w kontakcie z ludźmi
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- gotowość do pracy zmianowej
- znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego w formie komunikatywnej mile widziana
Oferujemy:
- wdrożenie i system szkoleń
- korzystne rabaty pracownicze
- system premiowy
- szansę rozwoju zawodowego
- zgrany team
- miłą atmosferę w pracy
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych
- udział w fantastycznych spotkaniach integracyjnych
- zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
Dołącz do naszego zespołu. Czekamy właśnie na Ciebie.