Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Nr Ref.: 4226

Zadania:

  • Obsługa zamówień (wprowadzanie do systemu, rozliczanie faktur)
  • Monitoring procesu dostaw
  • Obsługa klienta polskiego i zagranicznego
  • Praca na danych w programie Excel

Wymagania:

  • Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie  poziom B2
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Komunikatywność
  • Znajomość j. rosyjskiego  mile widziana

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazna atmosfera w miejscu pracy
  • Międzynarodowe środowisko
  • Realna możliwość rozwoju w kierunku sprzedaży 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aktywne od: wczoraj

Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania konieczne:...

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie / Warszawa

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Aktywne od: wczoraj

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...