People make places
Operator HelpDesk Miejsce pracy: Warszawa
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zachęcamy do zgłoszeń osoby z niepełnosprawnościami.
Opis stanowiska:
- Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu)
- Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i VC
- Wykonywanie audytów istniejących rezerwacji
- Administrowanie systemem rezerwacyjnym oraz umieszczonymi w nich zasobami (budynki, pokoje, sprzęt)
- Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami administracyjnymi i technicznymi wspierającymi spotkania
- Tworzenie dokumentacji, raportów i instrukcji
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2 – warunek konieczny
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 3 zmianowym 24h na dobę, 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
- Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
- Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
- Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego
Oferujemy:
- Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
- Pracę zdalną w oparciu o mowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
- Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym