Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Poziom wykształcenia: min. średnie, kierunek wykształcenia: dowolne, doświadczenie zawodowe: min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego ogółem, w tym min. 10 miesięcy na stanowisku wsparcia klienta (customer suport) oraz rok na stanowisku account executive (pozyskiwanie i obsługa klientów); umiejętności: wiedza z zakresu e-commerce; praktyczna wiedza z zakresu tworzenia Google i Facebook Ads; analityczne myślenie; wysokie umiejętności interpersonalne; elastyczne podejście.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie