Jesteś osobą otwartą i bez większego trudu nawiązujesz znajomości? Twoi przyjaciele mówią o Tobie, że zawsze mogą na Ciebie liczyć? Interesuje Cię zatrudnienie w stabilnej firmie i zdobywanie doświadczenia, a jednocześnie chcesz dobrze spędzić czas i poznać świetnych ludzi?
Aplikuj na stanowisko Młodszy/a Specjalista/ka Infolinii Szpitalnej.
To nie jest typowe Call Center! Na tym stanowisku nie będziesz sprzedawać i namawiać do skorzystania z oferty, tylko realnie pomagać pacjentom naszego szpitala.
Dołącz do nas!
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Infolinii Szpitalnej
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów, ul. Branickiego 17
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
Zapraszamy Cię do zgranego i wspierającego się zespołu w biurze przy ulicy Branickiego.
- Nie bój się wrzucenia na głęboką wodę! Przydzielimy Ci dedykowanego opiekuna, który Cię wdroży i będzie dla Ciebie wsparciem,
- od pierwszego dnia oferujemy umowę o pracę, ale również umowę zlecenie – sam wybierz najkorzystniejszą opcję,
- Jeżeli studiujesz, masz pasje lub chcesz mieć czas na spotkania z przyjaciółmi, to na tym stanowisku bez problemu połączysz to z pracą. Pracujemy w trybie zmianowym od poniedziałku do soboty (zmiany 4, 8 lub 10h w przedziale 8:00-20:00 od pon.-pt., w soboty 8:00-16:00),
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu.
- niedziele i święta zawsze są wolne od pracy,
- prywatną opiekę medyczną – dla Ciebie i Twojej rodziny, która umożliwia skorzystanie zajęć sportowych 2 razy w tygodniu.,
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa Medicover Sport- Pakiet Open, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
- otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej.
Oczekujemy od Ciebie:
- swobodnej komunikacji się w języku angielskim– pacjentami Medicover są obcokrajowcy,
- otwartości, chęci do pracy i pozytywnego nastawienia,
- dyspozycyjności na pełen etat,
- znajomości podstawy obsługi komputera, oraz programów: Excel, Word.
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli:
- wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące,
- nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu wizyty lekarskiej),
- obsługa zamówień na dokumentację medyczną,
- udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń Szpitala Medicover,
- promowanie usług Szpitala Medicover.