Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych)
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Wspieranie zewnętrznego Call Center
  • Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji
  • Tworzenie nowych procedur i przekształcanie bieżących
  • Udział w dodatkowych projektach rozwojowych
Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Lubisz rozmawiać przez telefon, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarty na innych
  • Stale szukasz nowych rozwiązań, dążysz do ciągłego rozwoju i lubisz zdobywać wiedzę
  • Szybko się uczysz, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca
  • Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
  • Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia (w rozmowie i pisemnie)
  • Kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań
  • Dobrze odnajdujesz się zarówno w pracy zespołowej, jak i w samodzielnej realizacji zadań
  • Możesz pracować w modelu hybrydowym 2 dni zdalnie i 3 dni z biura, w trybie zmianowym w godzinach 8-16, 9-17,12-20 (zmiany popołudniowe jeden tydzień w miesiącu)
  • Masz wykształcenie średnie z maturą lub jesteś w trakcie studiów
Zobacz jak wygląda praca w Play:
Otrzymasz od nas:
  • Umowa o pracę
  • Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie / Zgorzelec

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Zabrze

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie / Andrychów

DONE Deliveries sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim...