Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz:
  • doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca 
  • doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji
  • komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie 
  • umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, formularz kontaktowy, mail, LiveChat​)
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • dobrą znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny - obsługujemy użytkowników anglojęzycznych 
  • dostępność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • podstawowe wsparcie techniczne użytkowników zewnętrznych Platformy Medicover Benefits
  • odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits
  • odpowiadanie na zapytania elektroniczne kierowane do Zespołu Wsparcia Użytkownika Medicover Benefits (formularz kontaktowy, mail, LiveChat)
  • rejestrowanie problemów IT, ich analiza, kategoryzacja, przypisywanie ważności i przekazywanie do weryfikacji przełożonego oraz innych zespołów
  • rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych lub przekazywanie zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia​
  • wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów
  • oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracujemy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 1x w tygodniu pracujemy w biurze)
  • stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
  • dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • dostęp do platformy nauki języka angielskiego
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Zielona Góra

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia...

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

podkarpackie / Jasło

Nowy Styl

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz...