W Medicover Benefits tworzymy nowoczesne systemy kafeteryjne, platformy rabatowe i lojalnościowe wspierające biznesy największych firm w Polsce. Jesteśmy częścią Grupy Medicover, a kreatywność, pasja i nieszablonowe myślenie wyróżnia naszych pracowników. Rozwijaj się razem z nami!

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
 
Poszukujemy Ciebie, jeśli:
  • Jesteś osobą komunikatywną.
  • Lubisz pracę z ludźmi, z łatwością nawiązujesz nowe kontakty – my chętnie Cię poznamy :), także jeśli dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową.
  • Umiesz efektywnie organizować swój czas pracy.
  • Z łatwością posługujesz się MS Office.
  • Komunikujesz się w języku polskim (płynnie) oraz angielskim (min. B2).

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits.
  • Obsługę połączeń przychodzących.
  • Kontakt z Użytkownikami na chacie.
  • Obsługę skrzynki mailowej.
  • Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów.
  • Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracujemy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożeniowym 1x w tygodniu pracujemy w biurze)
  • Stawiamy na dobre relacje w naszym zespole.
  • #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy.
  • #PoszukiwanyPoszukiwana – polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł.
  • #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band.
  • #WsiąśćDoPociaguBylejakiego – spełniam marzenia i podróżuję. Też marzysz o tym, aby w piątkowe popołudnie spędzić weekend poza miastem? Nic prostszego. Nasze nowo wyremontowane biuro mieści się 10 minut spacerem od Dworca Zachodniego.
  • #WZdrowymCieleZdrowyDuch - od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej.
  • #MamTęMoc - z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce.
  • Dbam o #ZdrowyUśmiech z dodatkowym pakietem stomatologicznym Medicover Stomatologia.
  • #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia.
  • #SpeakEnglish - uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym.
  • #WorkLifeBalance - dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę.
  • #LessWaste – to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko.
  • #WellBeing – o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie / Wrocław

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa i realizacja zamówień dla klientów biznesowych i indywidualnych Pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o dobry kontakt z obecnymi Sprzedaż oraz koordynacja logistyki i dostaw Współpraca przy kampaniach...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie...

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2025-03-14

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen...