Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów
- oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracujemy w systemie hybrydowym
- stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
- zapewniamy wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju
- oferujemy bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- zapewniamy bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
- dajemy Ci dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru), zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
- proponujemy uczestniczenie w angażujących akcjach w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
- dajemy Ci możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
Poszukujemy Ciebie, jeśli:
- jesteś osobą komunikatywną
- lubisz pracę z ludźmi, z łatwością nawiązujesz nowe kontakty – my chętnie Cię poznamy :), także jeśli dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową
- umiesz efektywnie organizować swój czas pracy
- z łatwością posługujesz się MS Office
- komunikujesz się w języku polskim oraz angielskim
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits
- obsługę połączeń przychodzących
- kontakt z Użytkownikami na chacie
- obsługę skrzynki mailowej
- wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników