Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

 

Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • jesteśmy zgranym zespołem pasjonatów
  • oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracujemy w systemie hybrydowym
  • stawiamy na dobre relacje w naszym zespole
  • zapewniamy wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju
  • oferujemy bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zapewniamy bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
  • dajemy Ci dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru), zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • proponujemy uczestniczenie w angażujących akcjach w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • dajemy Ci możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
Poszukujemy Ciebie, jeśli:
  • jesteś osobą komunikatywną
  • lubisz pracę z ludźmi, z łatwością nawiązujesz nowe kontakty – my chętnie Cię poznamy :), także jeśli dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową
  • umiesz efektywnie organizować swój czas pracy
  • z łatwością posługujesz się MS Office
  • komunikujesz się w języku polskim oraz angielskim
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits
  • obsługę połączeń przychodzących
  • kontakt z Użytkownikami na chacie
  • obsługę skrzynki mailowej
  • wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi eventu

małopolskie / Alwernia

InterKadra Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Do Twoich obowiązków będzie należało: witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie! promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia istnieje! obsługiwać...

Asystent ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie zespołu biznesowego w przygotowywaniu kompletnej i dokładnej dokumentacji klienta, Przestrzeganie procesów przeglądu dokumentów przed ich finalizacją przez DocuSign, Sporządzanie ofert, aktualizacja...

Administrator ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Administrowanie skrzynkami pocztowymi i systemem zarządzania dokumentami, Obsługa zapytań interesariuszy i członków planu, Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych, Nadzorowanie...