Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.W Polsce jesteśmy liderem rynku.
Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.
Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową – oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.
W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Miejsce pracy:
Komorniki, ul. Krzysztofa Kolumba 15
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Spotkania integracyjne, szkolenia;
- Obsługa klientów – sprzedaż części online, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych
- Koordynacja obiegu części zakupionych online – zamawianie części, wysyłanie zamówionych części do klienta, wystawianie faktur
- Raportowanie wykonanych zadań
- Współpraca z działem marketingu serwisu przy budowaniu oferty sprzedaży części online
- Współpraca z działem sprzedaży serwisu
- Wsparcie administracyjne i sprzedażowe działu serwisu
- Segregacja i archiwizacja dokumentacji sprzedaży części
- Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe techniczne
- Mile widziane doświadczenie: co najmniej rok w dziale serwisu lub na stanowisku sprzedawcy części
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w tym technicznego
- Dobra znajomość pakietu Office 365, w tym szczególnie programu Excel
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Zaangażowanie i entuzjazm w pracy