W firmie KONE koncentrujemy się na budowaniu innowacyjnej kultury współpracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania. Zachęcamy do uczestnictwa i dzielenia się informacjami oraz pomysłami. Zrównoważony rozwój stanowi integralną część naszej kultury i codzienności. Stosujemy etyczne praktyki biznesowe oraz dążymy do rozwoju kultury współpracy, w której współpracownicy ufają sobie wzajemnie i darzą się szacunkiem, a dobre wyniki znajdują uznanie wśród współpracowników. Jako doskonałe miejsce pracy z dumą oferujemy szeroki zakres możliwości, które ułatwią osiągnięcie celów zawodowych i osobistych oraz umożliwią zdrowe, zrównoważone życie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kone.com/careers
- przygotowywanie ofert i zamówień naprawczych;
- odpowiadanie na zapytania klientów;
- aktualizację bazy klientów w systemie CRM;
- prace administracyjne i wsparcie organizacyjne.
- dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań;
- mile widziane doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych;
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- zaangażowania i samodzielności w działaniu;
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych;
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji w ramach umowy o pracę;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego;
- Premię roczną;
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop)
- Prywatną opiekę medyczną dla pracownika, z możliwością doubezpieczenia członków rodziny;
- Kafeteryjny system benefitów (MyBenefit, włączając kartę Multisport);
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie;
- Pakiet wsparcia dla pracowników (włączając doradztwo prawne, finansowe, psychologiczne).