Podjęcie walki z niepłodnością nie jest powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie! Jest oznaką odwagi, determinacji i mądrości! Dołącz do nas abyśmy wspólnie realizowali naszą misje i wspomagali naszych Pacjentów w tworzeniu szczęśliwej rodziny.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Rakowiecka 36
To oferta dla ciebie, jeśli poszukujesz:
  • współpracy w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
  • stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
  • procesu wdrożeniowego pod okiem opiekuna oraz wsparcia zespołu przy trudnych sytuacjach,
  • jasnej ścieżki rozwoju zawodowego,
  • zespołu, który ceni otwartą komunikację,
  • firmy, w której dzieją się „małe cuda” i w której realnie pomaga się ludziom (dzięki nam urodziło się już ok. 13000 dzieci),
  • pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, karnety sportowe, program Benefit System, czyli bilety do kina, teatru, zniżki na usługi i produkty oferowane).
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • gotowości do pracy w trybie zmianowym 8 godzinnym – będziemy cię również potrzebować jeden/dwa razy w miesiącu w sobotę,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. A2),
  • doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży – mile widziane,
  • umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
  • łatwości nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
  • odporność na stres i praca pod presją czasu,
  • odpowiedzialności i umiejętności zachowania dyskrecji.
Twoimi obowiązkami będą:
  • rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
  • współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania kart pacjentów na wizytę w danym dniu,
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
  • archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
  • wprowadzanie danych do systemów,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.​
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-20

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: 2025-03-20

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie...

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2025-03-19

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen...