Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta VIP
Miejsce pracy: Warszawa

Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
  • umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
  • pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00, w soboty: 8:00-14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
    poznaj naszą firmę: Poznaj nas https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta VIP

mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22

Medicover Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-05-08

Jeśli: posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, jesteś kreatywny i nastawiony na cel , potrafisz dostosować rozmowę do odbiorcy. A...

Doradca ds. Obsługi Pacjenta VIP

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, ul. Wołoska 22

Medicover Sp. z o.o.

Aktywne od: 2023-07-13

A dodatkowo: chętnie uczysz się nowych rzeczy i chcesz zdobywać nowe umiejętności, łatwo nawiązujesz i podtrzymujesz kontakty z ludźmi, dobrze organizujesz pracę własną, jesteś samodzielny i asertywny w...

Doradca ds. Obsługi Pacjenta VIP

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, ul. Klimczaka 1

Medicover Sp. z o.o.

Aktywne od: 2023-06-23

Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny,...