Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.W Polsce jesteśmy liderem rynku.

 

Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.

 

Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową – oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kontraktów Wynajmu
Miejsce pracy: Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11

Miejsce pracy: ul. Modlińska 11, 05-092 Łomianki, Izabelin -Dziekanówek

 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
  • Spotkania integracyjne, szkolenia;
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
  • Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
  • Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
Zakres obowiązków:
  • Obsługa kontraktów wynajmu - tworzenie umów, wystawianie faktur oraz korekt
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Weryfikacja kosztów transakcji
  • Prowadzenie bazy danych floty maszyn wynajmu (status maszyny, rezerwacja, zakup, sprzedaż etc.)
  • Koordynowanie procesu wynajmu oraz wsparcie zespołu koordynatorów wynajmu
Wymagania wobec kandydatów:
  • Wykształcenie min. średnie
  • 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży, dziale handlowym lub administracji
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu Office 365, w tym szczególnie programu Excel
  • Staranność, sumienność i dokładność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zaangażowanie i entuzjazm w pracy
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Junior Customer Service Specialist - Insurance, Health & Benefits

mazowieckie / Warszawa

Aon Polska Services Sp. z o. o.

Aktywne od: dzisiaj

Jak będzie wyglądał Twój dzień? Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz...

UK Client Service Delivery Administrator

małopolskie / Kraków

Aon

Aktywne od: wczoraj

Client Service Delivery Administrator in a Member Services team provides outstanding operations and governance support in terms of defined contribution plans. A defined contribution (DC) plan is a type of retirement...

Client Services Delivery Associate

małopolskie / Kraków

Aon

Aktywne od: wczoraj

Do you want to help build a dynamic administration function supporting busy and growing account teams delivering exciting new technology solutions for some of the biggest insurance companies in the world? Are you a self...