GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych.
Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Błonie
Twój zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS
- Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów
- Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień)
- Kształtowanie i promowanie wizerunku Firmy
- Współpraca z innymi działami Firmy w ramach realizacji procesu obsługi Klienta
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w Dziale Obsługi Klienta mile widziana
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Pasja do pracy z ludźmi i znajomość najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta
- Umiejętność działania w szybko ewoluującym środowisku
- Odporność na stres i uśmiech w głosie
Co oferujemy Ci w zamian:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w systemie zmianowym od pon do pt
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, świadczenia socjalne w ramach ZFŚS, zniżki na paliwo, pakiety sportowe i wiele innych)