Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem, nie tylko przez telefon
- Zależy Ci na dobrym doświadczeniu klienta, lubisz pracować z ludźmi
- Proaktywnie szukasz nowych rozwiązań, chcesz się stale uczyć i rozwijać
- Obsługa komputera i pakiet Office nie są Ci obce
- Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
- Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia, w rozmowie i pisemnie
Będziesz:
- Odpowiadać za telefoniczną i pisemną obsługę naszych klientów
- Wspierać zewnętrzne Call Center
- Dbać o pozytywne doświadczenie klienta
- Tworzyć nowe procedury i przekształcać bieżące
- Współpracować z osobami z zespołów oraz z innych działów
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną