Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

  

 

Twoje zadania:
  • Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
  • Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
  • Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
  • Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
  • Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
  • Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem.
Benefity:
  • Opieka Medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Nauka języka angielskiego
  • Rozwój zawodowy
  • Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant Telefoniczny

dolnośląskie / Zgorzelec

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy...

Konsultant Telefoniczny

śląskie / Zabrze

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy...

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-02-21

Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej...