Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczne przyjmowanie zamówień klientów – infolinia przychodząca.
  • Sprawna obsługa zapytań mailowych.
  • Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania:
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
  • Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Przyjazną atmosferę w  zespole nastawionym na współpracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi klienta w barze

świętokrzyskie / Kielce

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Aktywne od: dzisiaj

według stanowiska Wymagania konieczne: Uprawnienia: książeczka zdrowia Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Wymagania inne: Wydawanie posiłków, sporządzanie rachunków i przyjmowanie płatności, dbanie o...

Client Support Specialist with German

pomorskie / Gdańsk

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków,...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

wielkopolskie / Poznań, Górna Wilda 109

PKO Bank Polski

Aktywne od: dzisiaj

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego