Daikin to marka globalna obecna w Europie od 1973 roku. Na rynku HVAC-R wyróżnia się przede wszystkim najwyższą jakością, profesjonalizmem i wiarygodnością. W Europie produkujemy, a w Polsce sprzedajemy szeroką gamę efektywnych energetycznie produktów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, pomp ciepła, systemów wodnych i chłodniczych. Jako Daikin Airconditioning Poland jesteśmy częścią DAIKIN EUROPE NV, europejskiej centrali japońskiego koncernu DAIKIN INDUSTRIES Ltd, istniejącego na rynku od 1924 roku.

 

Szukamy wyjątkowej osoby, która będzie się dobrze u nas czuła na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Za co będziesz odpowiedzialny?
  • Praca z klientem na infolinii (kontakt mailowy i telefoniczny)
  • Odpowiedzialność za zamówienia klientów wewnętrznych i zewnętrznych w systemie SAP
  • Rozpatrywanie skarg klientów
  • Aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca, kwartału
  • Monitorowanie dostaw do klientów
  • Ścisła współpraca z zespołem planowania w celu zapewnienia najwyższego poziomu realizacji zamówień
  • Ścisła współpraca z magazynem, aby zapewnić terminową realizację wszystkich dostaw
  • Odpowiedzialność za dokumenty finansowe (faktury /korekty)
  • Współpraca z firmami przewozowymi/partnerami logistycznymi
  • Aktywne uczestniczenie w doskonaleniu procesów 
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Jesteś w trakcie studiów
  • Posiadasz minimalne doświadczenie zawodowe
  • Znasz dobrze język angielski
  • Wykazujesz się zaangażowaniem, chęcią do nauki, otwartością
  • Łatwo przyswajasz nową wiedzę
  • Dobrze organizujesz pracę własną
  • Jest Ci znana obsługa pakietu Microsoft Office
  • W miarę samodzielne potrafisz rozwiązywać problemy na swoim poziomie
Mile widziane:
  • Znajomość programu SAP SD
Co zyskujesz, dołączając do naszego zespołu?
  • Pracę w stale rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu, będącej liderem w branży HVAC-R
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw
  • Środowisko pracy, w którym ludzie są na pierwszym miejscu
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy z domu 2 dni w tygodniu
  • Dodatkowy komfort w codziennym życiu, czyli prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne z ZFŚS oraz kartę Multisport dofinansowaną w 50% przez Daikin
  • Cykliczne premie za dobre prosperowanie organizacji
Dowiedz się więcej o naszej firmie:
www.daikin.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

małopolskie / Kraków

Delta Controls Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe...