Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej opiece nad zwierzętami poprzez zaawansowane technologie i profesjonalne podejście. Jesteśmy dumni z naszej pasji do zapewnienia zdrowia i dobrostanu zwierząt, co stanowi serce naszej działalności. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, pracownikom natomiast pełne szkolenie, stabilne zatrudnienie oraz możliwość zdobycia praktycznej wiedzy.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Krakowska 110
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie materiału do badań,
  • wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
  • telefoniczna i osobista obsługa klientów,
  • zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
  • prowadzenie spraw biurowych.
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne,
  • doświadczenie w dziale obsługi klienta mile widziane,
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym (praca w trybie nocnym na korzystnych warunkach).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet socjalny (medyczny lub sportowy),
  • fundusz świadczeń socjalnych,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczania,
  • dobrą atmosferę w miejscu pracy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”

Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”

Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen...

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Grupa Pascal

Aktywne od: 2025-03-12

Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: 2025-03-04

Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie...