Ogłoszenie numer: 9494035, z dnia 2025-02-25

Klient portalu Praca.pl

 

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta.
  • Przyjmowanie połączeń przychodzących i wsparcie centrum kontaktowego.
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami.
  • Tworzenie i aktualizacja procedur.
  • Udział w projektach rozwojowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Umiejętność budowania relacji i otwartość na potrzeby klientów.
  • Inicjatywa, kreatywność i gotowość do rozwoju.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją.
  • Jasne komunikowanie skomplikowanych informacji.
  • Zdolność do pracy zespołowej i indywidualnej.
  • Możliwość pracy hybrydowej i w różnych godzinach.
  • Minimum średnie wykształcenie.

Oferujemy

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym systemem wynagrodzeń.
  • Hybrydowy model pracy.
  • Jasną ścieżkę kariery i możliwości awansu.
  • Szkolenia i benefity pracownicze.
  • Sprzęt komunikacyjny i zniżki.
  • Opiekę medyczną, ubezpieczenie i dodatkowe świadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i...

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie / Warszawa

Formanway

Aktywne od: dzisiaj

Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty,...

Customer Service Specialist with Slovenian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company...