Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Zadania:
  • obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych
  • kontakt mailowy i telefoniczny z klientem 
  • przygotowywanie wizualizacji z logo klienta
  • budowanie baz i ich weryfikacja
  • współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Znajomość pakietu Office
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Dobra organizacja pracy
  • Zaangażowania w wykonywanych zadaniach
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z klientem 
Oferujemy:
  • gwarancja pracy w stabilnej firmie
  • umowa o pracę
  • standardowe godziny pracy 8:00-16:00
  • od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześnie
  • premie kwartalne
  • program rabatowy na nasze produkty dla pracowników
  • wyjazdy firmowe, imprezy integracyjne
  • możliwości rozwoju i awansu
  • wygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Zielona Góra

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...