Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. polskim i angielskim
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii;
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie C1;
  • Gotowość do pracy na celach dziennych i miesięcznych – za zrealizowanie celów ilościowych i jakościowych przewidziane są atrakcyjne premie miesięczne!
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym: poniedziałek-piątek, między 8 a 20 (zmiany 8-godzinne), grafik jest ustalany na cały miesiąc do przodu);
  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej);
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • Wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • Nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
To oferujemy:
  • Pracę na pełen etat, umowę o pracę;
  • Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
  • Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
  • Interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
  • Komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
  • Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Technik tachografów cyfrowych

śląskie / Jaworzno

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Aktywne od: dzisiaj

- obsługa klienta- wymiana i legalizacja tachografówPraca na terenie Jaworzna.Praca od poniedzialku do piątku, dni wolne - w razie potrzeby i za dodatkową opłatą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...