Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii;
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie C1;
  • Gotowość do pracy na celach dziennych i miesięcznych – za zrealizowanie celów ilościowych i jakościowych przewidziane są atrakcyjne premie miesięczne!
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym: poniedziałek-piątek, między 8 a 20 (zmiany 8-godzinne), grafik jest ustalany na cały miesiąc do przodu);
  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej);
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • Wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • Nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
To oferujemy
  • Pracę na pełen etat, umowę o pracę;
  • Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
  • Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
  • Interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
  • Komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
  • Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz...

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aktywne od: wczoraj

Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania konieczne:...