Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce oraz lider w innowacyjnych segmentach piwa. Firma warzy piwo w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, Browarze Warka, Browarze Leżajsk, Browarze Elbląg, Browarze Namysłów. Do najsilniejszych marek spółki obok Żywca należą Heineken, Desperados, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk, Specjal, Namysłów i Brackie. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl.

 

Młodszy Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków (praca sezonowa)
  • kompleksowa logistyczna obsługa klienta od przyjęcia zamówienia do realizacji dostawy z zachowaniem ustalonych warunków dostaw
  • obsługa zamówień uwzględniająca optymalny poziom serwisu dla klienta zapewniająca właściwy poziom kosztów łańcucha dostaw GŻ
  • realizacja strategii firmy z uwzględnieniem celów i standardów firmy
  • efektywna współpraca z innymi działami: transportu, logistyki operacyjnej, planowania popytu i produkcji, sprzedaży
  • zapewnienie ciągłości dostaw i odbioru opakowań zwrotnych
  • poszukiwanie usprawnień w organizacji pracy zespołu
Nasze wymagania
  • doświadczenie w obszarze Obsługi Klienta
  • wykształcenie średnie
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • umiejętności interpersonalne pozwalające łatwe nawiązywanie dobrych i efektywnych kontaktów z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • umiejętność radzenia sobie z napływem dużej ilości informacji
  • dobra organizacja pracy i systematyczność
  • znajomość systemu SAP w części procesowania zamówień - jako dodatkowy atut
Oferujemy:
  • Pracę sezonową w okresie od 3 kwietnia do 31.08.2023
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • Dołącz do nas i bądź częścią Ż!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aktywne od: wczoraj

Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania konieczne:...

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie / Warszawa

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Aktywne od: wczoraj

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...