Zespół Centrum Obsługi Klienta zapewnia profesjonalną obsługę Klientów w języku polskim i angielskim. Na co dzień odbieramy i wykonujemy połączenia telefoniczne oraz odpowiadamy na zapytania mailowe. Pracujemy w godzinach 8:00-16:00 w trybie stacjonarnym. Nasz zespół działa w oparciu o jasno określone cele sprzedażowe, a system premiowy nagradza zarówno wyniki finansowe, jak i jakość obsługi Klienta.

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze obsługi Klienta – zapraszamy do aplikowania!

Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miasto: Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
Zadania:
  • oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas rozmów telefonicznych z Klientami, prowadzonych zgodnie z przyjętymi standardami,
  • oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas korespondencji mailowej z Klientami,
  • obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych,
  • obsługa skrzynki mailowej oraz odpowiadanie na zapytania Klientów,
  • wykorzystywanie technik Up-Sellingu i Cross-Sellingu w celu zwiększenia sprzedaży,
  • dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta,
  • współpraca z zespołem i innymi działami w celu osiągania celów sprzedażowych.
Oczekiwania:
  • doświadczenie w obsłudze Klienta lub sprzedaży (mile widziane),
  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane),
  • umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Outlook, Excel,Word),
  • komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z Klientem,
  • skuteczność w działaniu i orientacja na osiąganie wyników.
Oferujemy:
  • spotkania integracyjne,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • boxy powitalne dla nowych pracowników,
  • praca w największej spółce IT,
  • pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
  • drużyna Asseco Active Team,
  • dofinansowanie okularów,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • system motywacyjny,
  • karta Multisport,
  • playroomy,
  • owocowe dni,
  • prywatna opieka medyczna.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. sprzedaży

lubuskie / Żary

Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Aktywne od: wczoraj

Obsługa klienta i sprzedaż usług. Obsługa kasy fiskalnej i systemu Subiekt. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: **Obsługa komputera Uprawnienia: Znajomość pakietu MS...

Konsultant telefoniczny

mazowieckie / Warszawa

Premium Pro Group Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-01

Firma z branży chemii przemysłowej poszukuje handlowców. Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Twoje zadania: Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Konsultant telefoniczny

małopolskie / Kraków

Premium Pro Group Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-01

Firma z branży chemii przemysłowej poszukuje handlowców. Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Twoje zadania: Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Utrzymywanie pozytywnych relacji z...