Zespół Centrum Obsługi Klienta zapewnia profesjonalną obsługę Klientów w języku polskim i angielskim. Na co dzień odbieramy i wykonujemy połączenia telefoniczne oraz odpowiadamy na zapytania mailowe. Pracujemy w godzinach 8:00-16:00 w trybie stacjonarnym. Nasz zespół działa w oparciu o jasno określone cele sprzedażowe, a system premiowy nagradza zarówno wyniki finansowe, jak i jakość obsługi Klienta.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze obsługi Klienta – zapraszamy do aplikowania!
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miasto: Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
Zadania:
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas rozmów telefonicznych z Klientami, prowadzonych zgodnie z przyjętymi standardami,
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas korespondencji mailowej z Klientami,
- obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych,
- obsługa skrzynki mailowej oraz odpowiadanie na zapytania Klientów,
- wykorzystywanie technik Up-Sellingu i Cross-Sellingu w celu zwiększenia sprzedaży,
- dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta,
- współpraca z zespołem i innymi działami w celu osiągania celów sprzedażowych.
Oczekiwania:
- doświadczenie w obsłudze Klienta lub sprzedaży (mile widziane),
- doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziane),
- umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Outlook, Excel,Word),
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z Klientem,
- skuteczność w działaniu i orientacja na osiąganie wyników.
Oferujemy:
- spotkania integracyjne,
- dofinansowanie wypoczynku,
- boxy powitalne dla nowych pracowników,
- praca w największej spółce IT,
- pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
- drużyna Asseco Active Team,
- dofinansowanie okularów,
- ubezpieczenie grupowe,
- system motywacyjny,
- karta Multisport,
- playroomy,
- owocowe dni,
- prywatna opieka medyczna.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: