Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, ul. Nowe Sady 11/13
Nr ref.: 204390_1683654375

DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres obowiązków:
  • Obsługa zleceń wpływających od klientów (akceptacja, anulacja, odrzucenie),
  • Bieżąca obsługa spraw na aplikacji Comarch,
  • Telefoniczna obsługa Klientów,
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Doświadczenie w branży logistycznej,
  • Orientacja na potrzeby Klienta,
  • Umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Szybkość i sprawność zamykania powierzonych spraw.
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Doświadczenie w pracy z Klientem.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Praca zmianowa w godzinach 6-14, 8-16, 12-20,
  • Możliwość pracy w trybie telepracy (hybrydowo),
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
 

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-05

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych...

Back-office Specialist with Greek or German

mazowieckie / Warszawa

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Aktywne od: 2025-02-28

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

wielkopolskie / Poznań

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-02-24

Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz...