We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.

Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.

 

Zapewniamy odpowiednie warunki pracy, a nasze działania w tym obszarze zostały docenione przez pracowników i otoczenie rynkowe. W 2023 roku znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce, w rankingu magazynu Forbes i firmy badawczej Statista.

 

Poszukujemy do pracy osoby na stanowisku:

Koordynatora ds. Obsługi Telecentrum
Miejsce pracy: Warszawa, okolice Dworca Zachodniego
Zadania:
  • Administrowanie i obsługa platformy wspierającej proces automatyzacji obsługi Contact Center.
  • Przygotowywanie baz do importu do platformy obsługującej Contact Center.
  • Przygotowywanie baz do kampanii zlecanych zewnętrznie.
  • Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu.
Wymagania:
  • Doświadczenie o w obsłudze klienta z wykorzystaniem platform wspierających zaawansowaną obsługą procesową (mile widziana platforma Altar).
  • Dobra znajomość narzędzi Pakietu MS Office, MS Excell, Outlook.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dobre planowanie i organizacja pracy własnej
  • Pozytywne nastawienie i chęć do nauki.
  • Sumienność i precyzja w wykonywaniu zadań.
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji – w ramach umowy o pracę.
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem.
  • System premiowy.
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku poprzez system szkoleń.
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla Twojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
APLIKUJ TERAZ