Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Olsztyn
Twoje zadania:
- Koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług Contact Center
- Współpraca z Partnerem i nadzór nad realizacją zleconych projektów obsługi Klientów w kanałach telefonicznych i elektronicznych
- Bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy pod względem jakości, zakresu, czasu i budżetu
- Projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klienta w Contact Center
- Budowanie długotrwałych relacji z dostawcą
Szukamy Ciebie jeśli:
- Masz doświadczenia w Obsłudze Klienta
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów
- Jesteś osobą samodzielną w działaniu i umiesz podejmować szybkie decyzje pod presją czasu
- Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel)
- Jesteś otwarty/otwarta na pracę w siedzibie naszego partnera w Toruniu i Olsztynie, oraz w biurze w Warszawie (biuro w Warszawie 1 raz w tygodniu)
- Czynnego prawa jazdy kat. B
Mile widziane:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami Contact Center
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną