Konsultant Turystyczny z Językiem Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
  • Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne lub czat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu.
Wymagania:
  • Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (B2).
  • Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjazm.
  • Cierpliwość i otwartość umysłu.
  • Umiejętność słuchania i klarownej komunikacji.
  • Precyzyjność i dbałość o szczegóły.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy:
  • Pracę dla renomowanej nordyckiej linii lotniczej – SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie z możliwością nauki poprzez praktykę oraz wsparcie od dedykowanego opiekuna.
  • Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
  • Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer service specialist in the automotive industry with German

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

dolnośląskie / Wrocław

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

małopolskie / Kraków

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the...