Ogłoszenie numer: 9615385, z dnia 2025-04-07

Klient portalu Praca.pl

Konsultant telefoniczny

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja telefoniczna z klientami,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Wsparcie techniczne,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Zarządzanie bazą danych klientów,
  • Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Wymagania

  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • Znajomość Microsoft Office,
  • Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
  • Samodzielność i umiejętność planowania.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
  • Elastyczne formy zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy,
  • Autonomia działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta

śląskie / Gliwice

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Aktywne od: dzisiaj

Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów B2B w branży produkcyjnej, metalurgicznej, mechanicznej, technologicznej, motoryzacyjnej; umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne;...

Doradca klienta w dziale ogrodniczym

mazowieckie / Warszawa, Wawer

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Doradztwo w doborze roślin, przyjmowanie dostaw, etykietowanie i ekspozycja. Pielęgnacja roślin i utrzymanie porządku w miejscu pracy. Znajomość roślin doniczkowych i ogrodowych, ich pielęgnacji i wymagań....

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

łódzkie / Łódź, ul. Nowe Sady 11/13

Schenker sp z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Zakres zadań: Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej, Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na...