Konsultant Telefoniczny Infolinii
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Twój zakres obowiązków:

Infolinia przychodząca:

  • telefoniczne wsparcie Klientów Banku zgodnie z naszymi zasadami,
  • wykonywanie operacji w aplikacjach i systemach bankowych,
  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • dyspozycyjność i gotowość do pracy w trybie zmianowym:
    • Infolinia przychodząca - zmiany 8 godzinne w systemie:
      • poniedziałek - piątek 7:30- 22:00,
      • sobota 8:00 - 18:00
    • Infolinia wychodząca – praca w trybie dwuzmianowym:
      • poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00
      • lub 12:00-20:00
  • praca hybrydowa – w czasie okresu próbnego praca w siedzibie Banku, po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej.
To oferujemy
  • pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • system motywacyjny z atrakcyjnymi prowizjami za sprzedaż
  • możliwość pracy na część etatu i pracy zdalnej po okresie próbnym
  • bogaty pakiet benefitów
O nas

 

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.

Zachęcamy do aplikowania również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Informujemy, że budynek jest nieprzystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

 

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52

T-Mobile Polska

Aktywne od: wczoraj

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...