Ogłoszenie numer: 9576298, z dnia 2025-03-22

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta w języku niemieckim przez telefon i e-mail.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i optymalizacja procesów.
  • Precyzyjne wprowadzanie danych.
  • Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2+.
  • Umiejętność efektywnej komunikacji.
  • Gotowość do szybkiego uczenia się w dynamicznym środowisku technologicznym.
  • Mile widziana podstawowa wiedza techniczna.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Godziny pracy: Poniedziałek – Piątek, 10:00–19:00.
  • Szkolenie wstępne trwające 5 tygodni z mentorem.
  • Pakiet benefitów: Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są...

Customer advisor with Finnish for TV streaming provider

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Customer advisor with Danish for TV streaming provider

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...