Konsultant / Konsultantka ds. obsługi mailowej klienta z j. hebrajskim
Miejsce pracy: Poznań
Opis i wymagania:
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 6000 brutto + premię do 500 zł.
- Pracę hybrydową na cały etat lub pracę zdalną.
- Tygodniowe szkolenie wdrażające w języku angielskim i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Jak wygląda dzień pracy?
Wyobraź sobie, że jesteś użytkownikiem nowoczesnej aplikacji dzięki, której masz możliwość komunikowania się za granicą. Prawdopodobnie, raz na jakiś czas potrzebujesz wsparcia i kontaktujesz się z supportem, który mailowo i za pośrednictwem chatów udziela odpowiedzi na pytania dotyczące problemów logowania i procesów związanych z obsługą aplikacji. To właśnie nasza rola a być może Twoja przyszła praca w niesamowitym zespole, nastawionym na wsparcie i dzielenie się wiedzą!
Wyróżniają Cię:
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Znajomość języka hebrajskiego na poziomie B2+.
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2.
- Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego - udzielamy głównie pisemnych odpowiedzi.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-01:00.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!