Jesteśmy Contact Center, które przede wszystkim stawia na współpracą ze stałymi klientami i dobrą atmosferę wewnątrz grupy. Niezależnie od wieku czy zainteresowań tworzymy zorganizowany zespół na który zawsze możesz liczyć – przede wszystkim pomoc i szacunek od początku współpracy Vectra jest liderem wśród operatorów telewizji cyfrowej, dzięki czemu poszerzamy nasz Gdyński Team – cały czas pędzimy do przodu!

Konsultant Działu Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
TWOJE ZADANIA?
  • utrzymanie klienta- pracujesz tylko ze stałymi klientami firmy zarówno na infolinii wychodzącej jak i przychodzącej w celu przedłużenia umowy oraz dopasowania oferty do potrzeb Klienta,
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
  • stałą stawkę za każdą przepracowaną godzinę oraz atrakcyjny system prowizyjny (2 wypłaty w miesiącu! Podstawa + prowizja),
  • wsparcie menedżerów oraz doświadczonych konsultantów,
  • szkolenia zespołowe oraz indywidualne spotkania podnoszące Twoje umiejętności,
  • jasno określoną ścieżkę kariery,
  • możliwość pracy w elastycznych godzinach,
  • pracę od poniedziałku do piątku przez 6,5 godziny oraz w co drugą sobotę przez 8 godzin,
  • miejsce zatrudnienia w nowoczesnym i dobrze skomunikowanym biurze (chillout room, stołówka, stojaki na rowery, garaż podziemny),
  • benefity pozapłacowe (karta MultiSport, oferta Vectra dla pracowników),
  • konkursy z atrakcyjnymi nagrodami finansowymi i rzeczowymi.
CENIMY SOBIE:
  • umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach oraz wysoką kulturę osobistą,
  • otwartość na naukę nowych rzeczy i chęć rozwijania kompetencji,
  • dobrą energię, którą możesz przenieść na cały zespół,
  • doświadczenie w pracy z różnymi programami/ aplikacjami,
  • dyspozycyjność,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w Call Center.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-05

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych...

Back-office Specialist with Greek or German

mazowieckie / Warszawa

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Aktywne od: 2025-02-28

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

wielkopolskie / Poznań

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-02-24

Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz...