Jesteśmy Contact Center, które przede wszystkim stawia na jakość pracy obsługi z klientem i dobrą atmosferę wewnątrz grupy. Niezależnie od wieku czy zainteresowań tworzymy zorganizowany Zespół, na który zawsze możesz liczyć – przede wszystkim pomoc i szacunek od początku współpracy Vectra jest liderem wśród operatorów telewizji cyfrowej, dzięki czemu poszerzamy nasz Gdyński Team – cały czas pędzimy do przodu! Konsultant Działu Telefonicznej Obsługi Klienta
Konsultant Działu Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
TWOJE ZADANIA
  • Obsługa klienta – techniczne połączenia telefoniczne (przychodzące), maile oraz czat.
  • Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów.
  • Proponowanie dodatkowych usługach telekomunikacyjnych (np. HBO, Canal+ itd.).
  • Wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów oraz udzielanie pomocy.
CENIMY SOBIE: 
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz wysoką kulturę osobistą.
  • Wiedzę na temat urządzeń technologicznych.
  • Otwartość na naukę nowych rzeczy i chęć rozwijania kompetencji.
  • Dobrą energię, którą możesz przenieść na cały zespół.
  • Doświadczenie w pracy z różnymi programami/ aplikacjami.
  • Dyspozycyjność - zarówno w godzinach porannych, jak i popołudniowych.
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w Call Center.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego.
MOŻESZ LICZYĆ NA: 
  • Od 1 Lipca wynagrodzenie wyniesie 23,50 zł brutto/h. Przy zrealizowaniu 160h – Twoje minimalne wynagrodzenie wyniesie 3760 zł brutto.
  • Ekstra wynagrodzenie za indywidualne wyniki obsługowe.
  • System prowizyjny, dzięki sprzedaży produktów.
  • Premię za frekwencję.
  • Szkolenia wprowadzające i dokształcające umiejętności miękkie (płatne od początku współpracy).
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie (pierwsza na 6 miesięcy).
  • Przy realizacji celów otrzymasz umowę o pracę (realny czas między 6-12 miesiącem od zatrudnienia).
  • Ścieżkę awansów kompetencyjnych oraz możliwość dalszego rozwoju w grupie Vectra. Benefity typu: dofinansowanie do pakietu sportowego MultiSport, program poleceń swoich znajomych, ofertę Vectra dla pracowników.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-19

Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej...

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-07

Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej...

Konsultant Telefoniczny

dolnośląskie / Zgorzelec

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-02-22

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy...